Serwis drukarek i ploterów

Regulamin świadczenia usług

1. Zlecając usługę naprawy, zlecający zgadza się z warunkami regulaminu świadczenia usług.

2. Podstawą odbioru sprzętu jest wyłącznie oryginał dokumentu Potwierdzenia Przyjęcia.

3. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne skutki wynikłe z zagubienia dokumentu Potwierdzenia Przyjęcia.

4. Lokalizacja usterki oraz powiadomienie o kosztach ew. naprawy wykonywane jest bezpłatnie. Klient powiadamiany jest wiadomością SMS pod numer podany przy przyjęciu sprzętu lub wiadomością e-mail pod adres uzyskany w ten sam sposób. Akceptacja ceny prze Klienta musi być przekazana do serwisu w taki sam sposób (SMS lub e-mail).

5. W szczególnych przypadkach, gdy ekspertyza wymaga założenia jednorazowo używanych części jak np. tusze bądź tonery, lub gdy ekspertyza wymaga wyjątkowo dużego nakładu pracy serwis zastrzega sobie prawo odstąpienia od zasady bezpłatnej ekspertyzy. Wówczas jej koszt jest zawsze konsultowany z Klientem. Klient ma prawo go nie przyjąć oraz odebrać drukarkę bez ponoszenia opłat.

6. Ze względów technicznych Serwis zastrzega sobie prawo zmiany wcześniej uzgodnionego i zaakceptowanego przez Klienta kosztu naprawy. O konieczności takiej zmiany Klient będzie zawsze informowany a naprawa będzie kontynuowana wyłącznie po zaakceptowaniu przez Klienta nowej ceny. Jeśli nowa cena naprawy nie zostanie zaakceptowana Klientowi przysługuje prawo do bezpłatnej rezygnacji z naprawy.

7. Przy przyjęciu sprzętu do serwisu pobierana jest kaucja utylizacyjna w kwocie 30,- zł. Kaucja zaliczona będzie do kosztów naprawy lub ew. kosztów magazynowania bądź utylizacji. Kaucja podlega w całości zwrotowi w chwili odbioru nie naprawionego sprzętu. Kaucja nie podlega zwrotowi po upływie 3 miesięcy od dnia powiadomienia o gotowości do odbioru.

8. Zgodnie z przepisami prawa wspólnotowego i krajowego, zużyte części przekazywane są firmie utylizacyjnej, dlatego nie podlegają zwrotowi.

9. Chęć odbioru zużytych bądź uszkodzonych części pozostałych po naprawie należy zgłaszać najpóźniej w dniu dostarczenia sprzętu do naprawy.

10. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za zawartość pamięci naprawianych urządzeń. Obowiązek zabezpieczenia danych przed ich utratą spoczywa na kliencie.

11. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ukryte wady prawne i fizyczne sprzętu Klienta.

12. Serwis dokłada starań aby napraw przebiegała w możliwie najkrótszym czasie , jednak nie określa gwarantowanych terminów diagnozy i ukończenia naprawy, wobec czego Klientowi nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. Terminy napraw i diagnozy serwis podaje orientacyjnie.

13. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za logistyczne przeszkody, uniemożliwiające natychmiastowe wydanie sprzętu. Na żądanie natychmiastowego wydania sprzętu zostanie przez serwis wyznaczony najbliższy możliwy termin odbioru.

14. O ukończeniu naprawy zgłaszający niezwłocznie jest powiadomiony informacją SMS pod numer podany w potwierdzeniu przyjęcia. Od tej chwili sprzęt jest przygotowany do wydania przez okres jednego miesiąca. Po tym czasie nie odebranie traktowane jest zwłoka w odbiorze (art. 551 par. 1 KC) wobec czego naliczana będzie opłata za magazynowanie i dozorowanie w wysokości 3,00 zł brutto za jedną dobę magazynowania. Sprzęt zachowuje gotowość do odbioru przez okres 3 miesięcy od powiadomienia SMS, następnie przekazywany jest do utylizacji firmie uprawnionej do zagospodarowania odpadów elektronicznych.

15. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za zmianę objawów usterki w przypadku odbioru urządzeń nie naprawionych.

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO dla Klientów

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako RODO, informujemy że:

1. Administratorem danych Klientów serwisu jest firma WiWo Stefan Wojtala, ul. Skowrońskiego 26, 44-100 Gliwice wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem REGON: 271358289, NIP: 9690704745, zwana dalej WiWo. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się na adres e-mail: lub pod nr telefonu +48.693-544-094.

2. Dane osobowe Klientów wykorzystywane będą celu:

a) realizacji zleceń serwisowych a zwłaszcza kontaktów z Klientami celem powiadomień lub uzgodnień dotyczących napraw.

b) realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń a także obronie przed roszczeniami (podstawą prawną przetwarzania jest art.6 ust.1 lit „f” RODO).

3. Dane osobowe Klientów będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji usługi serwisowej. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa podatkowego i rachunkowości.

4. Dane osobowe Klientów nie będą ujawniane innym podmiotom poza: dostawcom systemów informatycznych dla WiWo, podmiotom świadczącym na rzecz WiWo usługi niezbędne do wykonania zawieranej z Klientem umowy serwisowej w tym usługi prawne, operatorom pocztowym i kurierom, bankom w zakresie realizacji płatności, niektórym osobom wykonującym regulowane zawody, takim jak prawnicy.

5. Klientom serwisu przysługuje prawo: dostępu do treści danych osobowych, w tym żądania wydania ich kopii oraz żądania ich sprostowania, usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych do innego administratora, prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych

Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

7. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówienia lub zawarcia umowy serwisowej.

8. Dane osobowe Klientów nie będą podlegały profilowaniu.